Жүк тасымалдаушылар инновацияларға байланысты бақылау-өткізу пункттерінде көліктің күйреуін күтуде

0
74

Жүк тасымалдаушылар жол бақылау бекеттеріндегі электронды кезек мерзімінен бұрын енгізіліп жатыр деп есептейді. Бұл мәселе бүгін Қостанай облысының Кәсіпкерлер палатасында талқыланды. Жиында ірі және орта көлік компанияларының өкілдері сөз сөйледі. Олардың пікірінше, автобақылау бекеттерінің инфрақұрылымы инновацияға дайын емес және оны жүзеге асыру көліктік коллапсқа әкеледі.

 

Қостанай қаласы бойынша Мемлекеттік кірістер департаментінің бас маманы Сәуле Бисембаеваның айтуынша, ағымдағы жылдың 15 ақпанынан бастап «Убаған» автомобиль өткізу бекетінде «CarGoRuqsat» электронды кезек жүйесі жұмыс істеп тұр. Алдағы уақытта ол Қазақстан шекарасындағы барлық өткізу пункттеріне таратылады. «CarGoRuqsat» ақылы негізде жұмыс істейді және жүк көліктерінің Қазақстан Республикасы аумағынан шығу уақытын брондау үшін арналған», – деп хабарлады Қостанай облысы Кәсіпкерлер палатасының баспасөз қызметі.

Электронды кезекті енгізудегі басты мақсат – өткізу пункттеріндегі кептелістерді жою және көлік ағынын оңтайландыру.

Қостанай облысы бойынша ЕАЭО DGD аясындағы жанама салықтар басқармасының басшысы Павел Юничтің айтуынша, бұл өткізу пункттері арасындағы көлік ағындарын тәулік уақыты бойынша синхрондауға мүмкіндік береді.

 

Алайда көлік саласының өкілдері бұл уәждермен келіспей, бірқатар салмақты дәлелдер келтірді. Мәселен, Қостанай облысы Кәсіпкерлер палатасы салалық кеңесінің өкілі Алдан Меңкеев бұл жүйені толық енгізу үшін өткізу пункттерінің тиісті инфрақұрылымын дайындау қажет деген сенімде.

«Екі жақты Убаған – бір нәрсе, мұнда өткізу қабілеті тәулігіне 100 вагонға дейін жетеді, ал басқасы – көп бағытты Қайрақ, мұнда күн сайын 1000-ға дейін көлік жүріп өтеді. Біз бұл жүйені енгізу шекарадан жақын маңдағы Троицкіге көшкен көптеген кезек мәселесін шешпеген көршілес «Бугристый» мысалында келеңсіз тәжірибені көрдік», – деп атап өтті Алдан Меңкеев.

Салалық кеңес барысында тасымалдаушылар ұсынған ұсыныстар осы жүйе тиімді жұмыс істейтін халықаралық тәжірибені зерделеуге қатысты болды.

Сонымен қатар, көліктік жүктемені шынайы бөлетін халықаралық бақылау-өткізу пункттерінің санын көбейту ұсынылып отыр. Сондай-ақ өз-өзіне қызмет көрсету терминалдарын тікелей бақылау-өткізу пункттерінің өздеріне орнату қажет. Әзірге мұндай мүмкіндікті аудандық, қалалық мемлекеттік кірістер басқармалары ғана беріп отыр.

Көлік жөніндегі салалық кеңестің төрағасы Валерий Сусаренко әріптестерінің пікірін қолдап, мұндай мерзімінен бұрын жасалған қадамдар дағдарыстан кейін қалпына келмеген еліміздің бүкіл көлік саласының дамуына кері әсер етуі мүмкін екенін атап өтті.

Салалық кеңестің қорытындысы бойынша бизнес шығындарын барынша азайту бойынша ұсыныстар дайындалады.


ПІКІР ЖАЗУ